27. 02. 2019 - 17:31
Volkswagen lansirao novi auto-brend
907
Shares
Volkswagen lansirao novi auto-brend

JETTA

Volkswagen lansirao novi auto-brend

Sport.ba
27. 02. 2019 - 17:31
0
Shares
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

Nova automobilska marka njemačkog proizvođača namijenjena je kineskom tržištu a zvaće se Jetta, po Volkswagenovoj kompaktnoj limuzini koja je u Kini veoma popularna.

Spekulacije da će Volkswagen Kinezima ponuditi potpuno novi auto-brendozvaničene su nakon što je njemačka kompanija objavila logo nove marke i fotografije prva dva modela. 
 
U pitanju su limuzina i SUV, a VW osim fotografija nije otkrio više detalja o ovim vozilima. 
 
I dok je sedan praktično prepakovana VW Jetta za kinesko tržište, vjeruje se da je SUV baziran na modelu Seat Ateca. Naime, Seat nije zastupljen u Kini, pa će Volkswagen pokušati da plasira neke od modela španskog brenda kroz novostvorenu marku Jetta. 
 
Osim SUV-a Ateca spekuliše se da će kineskim kupcima biti ponuđen i prepakovani veliki SUV Tarraco. 
 
Kada je riječ o brendu Jetta, Volkswagen mlađu populaciju u Kini. 
 
VW je veoma popularan na kineskom tržištu gdje je samo u 2018. prodato čak 3,1 milion automobila ovog njemačkog proizvođača. To Kinu čini pojedinačno najvažnijim tržištem na svijetu za Volkswagen. 
 
Osim toga, VW je najprodavaniji auto-brend u ovoj azijskoj zemlji. 
 
Najpopularniji Volkswagenov model u Kini dugo je bila limuzina Jetta. Njemački proizvođač iskoristiće popularnost tog modela kako bi prokrčio put brendu Jetta na kineskom tržištu. 
 
"Jetta je odigrala veoma značajnu ulogu u motorizaciji Kine - slično kao što je to svojevremeno bila originalna VW 'buba' za kupce u Evropi", objašnjava Jirgen Stakman, direktor prodaje Volkswagena. 
 
"Zato smo i odlučili da ovaj model transformišemo u zaseban brend za Kinu", dodaje Stakman. 
 
VW je kinesku verziju Jette konstruisao u Kini, gdje se ovaj automobil i proizvodi pod okriljem njemačko-kineske kompanije FAW-Volkswagen. 
 
Za razliku od nekih drugih svjetskih proizvođača automobila koji su znatno kasnije osnovali zajedničke kompanije sa Kinezima, VW je to učinio još 1985. pa je već dugo prisutan u toj zemlji. 
 
Prva dva modela novog brenda Jetta počeće da se prodaju u Kini u trećem kvartalu 2019. godine kroz novu prodajnu mrežu koju će činiti oko 200 dilera. 
 
Kupci će moći da svoj automobil nabave kako u klasičnim auto-salonima, tako i u potpuno digitalizovanim izložbenim salonima, kao i u punktovima u okviru tržnih centara.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Učitaj još novosti