Nakon potpisivanja pisma namjere s timom Lotusa u devetom mjesecu tekuće godine, Renault je nastavio sa temeljitom procjenom mogućnosti potpunog povratka u najelitniji rang motosport takmičenja F1 i jednoglasno je donesena odluka da se Renault vraća u Formulu 1 kao tvornička ekipa od sezone 2016, saopćila je Marketinška agencija Two.AM.
"Dugogodišnje iskustvo, pobjednički duh i zavidni rezultati u najelitnijoj grani motosporta već skoro 40 godina su prevagnuli da se tvornička ekipa Renaulta vrati u F1 šampionat od sezone 2016. Međutim, posebna pažnja takmičenja sa tvorničkim timom je orijentisana isključivo ka finansijski zdravom i prihvatljivom okruženju", rečeno je u saopćenju. Prvi čovjek Renaulta Carlos Ghosn smatra da je Renault imao dvije mogućnosti.
"Ili da se vrati 100 posto, ili da sve u potpunosti napusti. Nakon provedene detaljne studije, odlučio sam da će Renault biti dio F1 od 2016. Uvjerljive informacije čelnih ljudi F1 pružile su nam povjerenje s kojim smo odlučili prihvatiti ovaj novi izazov. Naša ambicija je da se vratimo na pobjedničke staze, bez obzira ako na to budemo morali čekati neko vrijeme'', izjavio je Ghosn. Uloga dobavljača agregata posljednjih nekoliko godina pokazala se ograničenom.
"Povratak potpuno ravnopravnog tvorničkog tima će maksimizirati beneficije koje dođu s pobjedama smatraju u Renaultu. Nastavak finaliziranja uslova oko preuzimanja ekipe Lotus je imperativ za tim u što kraćem roku. Renault i Lotus su bili partneri posljednjih 15 godina u F1, a to partnerstvo je krunisano titulama svjetskog prvaka u sezonama 2005 i 2006", rečeno je u saopćenju. Dodaje se da je Renault aktivan član Formule 1 već gotovo četiri decenije.
"Neizbrisivi su momenti iz prošlosti, kao recimo revolucionarno uvođenje turbo motora 1977. godine, a ta tehnologija je ubrzo postala referenca u F1. Renault je sudjelovao u 600 Grand prix trka, pobijedivši čak 168 puta, osvojivši 12 konstruktorskih titula, te 11 kruna svjetskog prvaka u konkurenciji vozača", dodaje se.
Odluka Renaulta da se u potpunosti uključi u F1 je svojevrsna potvrda pravila da je motosport važan dio identiteta branda.
"Formula 1 je ultimativni simbol strasti za automobile. Upravo je 'strast' Renaultova vodilja prožeta kroz novi slogan Passion for life (Strast za životom). Kao vrhunac automobilizma, F1 zahtjeva tehnološku i operativnu stručnost i izvrsnost, a šampionat služi kao izlog tehnološke ekspertize proizvođača automobila, koju će Renault dijelom implementirati u svoje produkte kao benefit za svoje kupce. Formula 1 za Renault je sredstvo koje će ubrzati razvoj tehnologije na viskom nivou, a istovremeno mu omogućiti da gradi mostove između naprednih tehnologija, prisutnih u svjetskom šampionatu i cestovnih automobila, posebno na području električnih i hibridnih vozila. U skladu sa svojim predanošću ka F1, Renault će paralelno nastaviti sa razvojem R.S. modela intenzivirajući ulaganja u cilju da bude aktivan na svim kontinentima, a još više sa segmentima vozila koja zadovoljavaju potrebe različitih tržišta", kaže se u saopćenju.
Dodaje se da snaga Formule 1 služi za promociju i podizanje svijesti o Renault brandu širom svijeta, s obzirom na to da je F1 sport koji uživa veliku medijsku pokrivenost na cijeloj planeti, zahvaljujući gledanosti na pet kontinenata, posebno na tržištima u nastajanju.
"F1 privlači 450 miliona gledatelja godišnje, a njen opseg za rast i napredak je ogroman, jer je vezan za nemjerljive mogućnosti razvoja novih tehnologija, društvenih mreža, video igara itd., koje tek treba da pokažu puni potencijal", zaključeno je.
sport.ba @sport.ba