Dok cijeli sportski svijet gradi svoju budućnost i kredibilitet na jačanju navijačkih struktura i privlačenju mlađih generacija, 84-godišnji Bernie Ecclestone smatra da Formula 1 treba počivati na imućnim personama.
Oktanski se cirkus posljednjih godina suočava s velikim padom gledanosti, a čini se da vodstvo sporta uopće ne pokušava riješiti situaciju. Dapače, niko ne želi stati na kraj Bernieu Ecclestoneu, glavnom tvorcu današnje korporativne i medijski zatvorene Formule 1.
Ecclestone se u najnovijem istupu za časopis Campaign Asia-Pacific osvrnuo na kritike glede pada popularnosti Formule 1 među mlađim generacijama.
"Mladi će vidjeti Rolexov brend, ali hoće li kupiti Rolex? Ne, jer si ga ne mogu priuštiti. Ista je stvar i s UBS-om – djecu nije briga za bankarenje. Ionako nemaju dovoljno novca da ga stave u banku.”
”Ne razumijem zašto ljudi žele privući mlađe generacije. Da im nešto prodaju? Pa većina klinaca uopće nema novca. Radije bih privukao nekog 70-godišnjaka s puno keša. Nema smisla u uzimanju mladih kao ciljne skupine, jer oni ne kupuju proizvode koji se ovdje reklamiraju. Ako ljudi iz marketinga ciljaju na djecu, onda bi se trebali oglašavati u Disneyu”, tvrdi Britanac.
Bernie se u nastavku osvrnuo i na pokušaje Formule 1 da konačno prigrli društvene mreže i započne komunikaciju sa širim masama.
”Ne zanimaju me Twitter, Facebook i kojekakve gluposti. Ne vidim u tome nikakvu vrijednost. I ne znam što mladi uopće žele. Ako upitate 15-godišnjaka što želi, on neće znati odgovoriti što želi.”