Nakon što je Sebastian Vettel potukao konkurenciju i 2013. završio s devet uzastopnih pobjeda, ljubitelje oktanskog cirkusa najviše zanima može li neko zaustaviti Vettela u pohodu na petu titulu zaredom. Ako je suditi prema predsezonskim testiranjima, onda je to Lewis Hamilton.
Čelni ljudi Formule 1 odlučili su ovu sezonu učiniti zanimljivom nego prethodne u kojima je dominirao Nijemac, pa su uvedene brojne novine.
Najvažnija vijest da su u istoriju otišli V8 motori- zamjenili su ih V6 koji će umjesto dosadašnjih 18 raditi maksimalnih 15 hiljada obrtaja u minuti. Nova je i mjenjačka kutija, pa će vozači sada imati osam brzina, a od brojnih ostalih noviteta izdvajamo proširene bočne stranice (koje bi trebale garantovati bolju upotrebu KERS-a) i smanjenje količine goriva za 30-ak posto (100 umjesto 150 kg u utrci)
Najviše kontraverzi izazvale su dvije stvari: Prva je smanjenje nosa bolida za 36,5 centimetara, koje je dovelo do najružnijeg izgleda bolida u nekoliko posljednjih godina, a drugo dvostruko bodovanje zadnje utrke sezone, kako bi borba za naslov bila otvorena i uoči Abu Dhabia.
Svemu tome najbolje su se prilagodili u Mercedesu i Williamsu, dvijema ekipama koje u novu sezonu ulaze s prednošću na sve ostale, pa tako i dvojac od kojeg se očekivalo da vodi glavnu riječ (Ferrari - Red Bull).