
Sudeći prema prvim testiranjima uoči nove sezone Svjetskog prvenstva u Formuli 1 aktualni konstruktorski prvaci mogli bi biti u velikim problemima.
Naime, prošlog je mjeseca na prvom predsezonskom testiranju u Jerezu Red Bull odvezao tek 21 krug, a početak druge runde testiranja u Bahreinu također nije bio bajan.
Tako je Red Bullov bolid RB10 ostao u garaži prva tri sata. U Jerezu je tim predvođen četverostrukim svjetskim prvakom Sebastianom Vettelom imao tehničkih poteškoća s novim motorom i odvezao je tek 21 krug. Nakon tog debakla u Renaultu su priznali djelomičnu odgovornost za Red Bullove probleme, ali čini se da to nije bio jedini problem. Kako drugačije objasniti da Lotus i Caterham, koje također pokreće Renaultov motor, marljivo nižu krugove u Bahreinu i isprobavaju nove komponente.
- Čak i da nismo imali problema s motorom ne bismo puno vozili u Jerezu. Bila je naša greška jer se pod haubom previše zagrijavalo, pa smo doveli dva rješenja ovdje u Bahrein koja bi nam trebala pomoći – poručio je savjetnik Red Bullove ekipe dr Helmut Marko.
Ostalo je još dosta vremena do početka nove sezone koja započinje 16. marta u Melbourneu i ne treba sumnjati da će u Red Bullu popraviti svoj bolid, ali ovakvi problemi u njihovim redovima zacijelo su razveselili mnoge ljubitelje Formule 1 koji priželjkuju prekid Vettelove dominacije. Prošle je sezone sjajni Nijemac pobijedio u 13 od 19 utrka, uključujući u njih devet uzastopnih na samom kraju, te je super-uvjerljivo stigao do novog naslova s rekordnih 397 bodova.
U novoj sezoni došlo je do mnogih inovacija. Najveća je svakako promjena prijašnjih V8 motora s novim V6 motorima, ali tu su i uža prednja krilca, niži nosovi, jednostruki ispusi i slično. Svi ljubitelji Formule 1 izuzev, svakako, navijača Red Bulla i Vettela, nadaju se da će promjene vratiti dašak neizvjesnosti u ovaj sport.