Dugo očekivani nasljednik Carrere GT konačno je stao pod svjetla reflektora frankfurtskog sajma.
Serijska izvedba Porscheovog 918 Spydera bit će ograničena na samo 918 primjeraka, a pogonit će ju plug-in hibridni sustav sastavljen od 4.6-litrenog, atmosferskog V8 motora i dva elektromotora raspoređenih na obje osovine.
Benzinska jedinica razvija 608 KS, dok elektromotori pružaju dodatnih 286 KS pa vozilo tako razvija impresivnih 887 KS uz maksimalan okretni moment od 917 do čak 1.280 Nm, ovisno o stepenu prijenosa.

Snaga se putem 7-brzinskog automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom prebacuje na prednju osovinu u električnom načinu rada te na sva četiri kotača prilikom korištenja hibridnog pogona, prenosi portal Autoclick.
Korištenjem tzv. E-Power načina rada, vozilo može ubrzati do 100 km/h za manje od 7 sekundi te postići krajnju brzinu od 150 km/h, no oslobađanjem punog hibridnog potencijala, ubrzanje do 'stotke' traje tek 2.8 sekundi dok krajnja brzina iznosi vrtoglavih 345 km/h.
Uprkos nevjerovatnim performansama, 918 Spyder troši u prosjeku tek 3 do 3.3l/100km.