Izgled Trojke GT izazvao je kontroverze kod ljubitelja BMW-a gotovo kao i četiri godine ranije predstavljena Petica GT.
[anter]
TEHNIČKI PODACI
Motor turbodizelski, 4 cil.
Obujam 1995 ccm
Snaga 135 kW/184 KS pri 4000 o/min
Moment 380 Nm pri 1750 o/min
Mjenjač automatski, 8 stupnjeva
Pogon na stražnje kotače
Dimenzije 482x183x151 cm
Osovinski razmak 292 cm
Prtljažnik 520/1600 litara
Brzina 226 km/h
0-100 km/h 7,9 sekundi
Potrošnja 4,9 litara
[/anter]
Ipak, kada je vidite uživo, dojam je puno pozitivniji.
Proporcije koje potpisuje kućni dizajner Karim Habib (serija 7) izgledaju skladno, a svako negodovanje prestaje kad otvorite vrata i ostanete zapanjeni prostranošću.
BMW 3 GT je "rastegnut" na 482 cm i duži je čak 20 cm od limuzine, a ima i 11 cm duži međuosovinski razmak.
Pritom je i viši za dobrih 8 cm te se izdiže iznad klasičnih izvedbi kao broj veći auto i izgleda kao šef svih Trojki.
Kad otvorite vrata jasno je da je konstruirana iznutra prema van - prvo je napravljena golema i udobna kabina, a zatim je obložena karoserijom.
Pritom s klasičnim Trojkama dijeli samo obloge vanjskih bočnih retrovizora, kvake i antenu.
Možda je najbolje prvo sjesti na zadnje sjedište, gdje je mjesta više nego u Petici, čak ide prema Sedmici kad govorimo o prostoru za ramena i glavu.
Osim toga, za koljena se nudi dodatnih 7 cm više nego u limuzini. Prtljažnik s osnovnih 520 litara raste sve do 1600 litara.
Zbog vrhunske udobnosti 320d ponekad djeluje slab, iako ubrzanje od 7,9 sekundi do 100 km/h govori suprotno.
No, najslađi dio je prosječna potrošnja od 4,9 litre, a niti u gradu ne raste preko 5,9 litara.
BMW 3 GT napravljen je za ozbiljniju klijentelu, one koji zbog posla ponekad nekoga prevoze straga te za porodične ili ljude koji žive aktivan život i prevoze bicikl, padobran ili psa.