Najprodavaniji automobili i dalje su modeli koje dobro poznajemo, dok se prodaja određenih njemačkih marki značajno povećala.
Prodaja novih automobila u Evropi stabilizirala se na nešto više od milion vozila mjesečno, što je na istoj razini kao i prošle godine. Međutim, to ne znači da su svi proizvođači postigli iste rezultate.
Volkswagen grupa je u oktobru prodala 287.000 automobila, što predstavlja rast od 11%, prema podacima Jata. Iako je Audi zabilježio pad, ključni faktor uspjeha je rast prodaje električnih vozila. Škoda Enyaq je postala najprodavaniji električni model u Evropi, zamijenivši Teslin Model 3.
Volkswagen grupa je u oktobru imala 27,6% tržišnog udjela u Evropi, što je najbolji rezultat u posljednje četiri godine. Najprodavanija marka u Evropi bila je Volkswagen, ispred Toyote i Škode.
S druge strane, Stellantis se suočava s problemima jer je njihova prodaja i dalje u opadanju. Najveći pad zabilježili su kod plug-in hibrida, koji su pali za 64%, a ukupni pad prodaje u oktobru iznosio je 17%.
Najprodavaniji novi automobili. JATO
Jeftini Sandero je i dalje omiljeni izbor evropskih kupaca. Sandero je biralo 21.740 kupaca, a vrijedi spomenuti i novi Duster, koji je s 14.235 prodanih primjeraka zabilježio rast prodaje od čak 44%. Odličan rezultat postigao je i drugoplasirani Peugeot 208 koji je s 20.389 prodanih primjeraka u rastu od 40%.
Trećeplasirani Tiguan je odlično prihvaćen kod europske publike. Iako se radi o nešto skupljem modelu od rivala s ljestvice, rast prodaje od 72% doveo je obiteljski SUV do trećeg mjesta.
Spomenimo još neke zanimljive pojave na tržištu novih automobila. Volvo EX30 zabilježio je više od 5300 prodanih primjeraka, Porsche Macan je zabilježio porast od 142% jedinica zbog dolaska nove električne generacije, a Fiat Abarth 600 doživio je porast prodaje s 304 u oktobru 2023. na više od 4169 primjeraka prošlog mjeseca.
Najprodavaniji novi automobili. JATO