Postoje stvari u životu koje je jednostavno teško prežaliti.
Za ljude u Jaguaru to je ukidanje projekta C-X75 – ultrasportaša čija je sudbina zapečaćena krajem prošle godine. Kada se C-X75 kao koncept pojavio na salonu automobila u Parizu njegova tehnologija izazvala je veliko zanimanje, piše Automotoportal.hr.
Hibridni sklop sačinjen od turbina i četiriju elektromotora u daljnjem je razvoju zamijenjen nešto konvencionalnijim komponentama koje je zajedno s Jaguarom razvio Williams…
To što je Jaguar C-X75 stvar prošlosti ne znači da su se Britanci pomirili s time. Visoka cijena koju je on trebao nositi glavni je razlog ukidanja daljnjeg razvoja ovog ultra sportaša koji je trebao bit brz kao Veyron, blag po okoliš kao Prius i s autonomijom Chevrolet Volta.
Te performanse donio mu je hibridni sklop sačinjen od 1.6-litrenog benzinca potpomognutog turbom i kompresorom, te dva elektromotora koji Jaguaru C-X75 osiguravaju više od 800 KS. Samo benzinski motor koji su Jaguar i Williams u njega natrpali razvija 500 KS što je dobrih 60% više no što moderni benzinci danas ostvaruju po litri zapremine.
Snaga spomenutog hibridnog sklopa na sve se kotače prenosi preko sedam-stupanjskog automatika. Kada vidite s kojom strašću i žaljenjem ključni ljudi iza projekta pričaju o ovom sportašu i kada čujete njegov nevjerojatan zvuk i vama će vjerojatno postati žao što Jaguar C-X75 nije doživio početak serijske proizvodnje.