05. 02. 2020 - 12:59
DAVAO SKUPOCIJENE FERRARIJE ZA NJEGA Pablo Escobar prije...
907
Shares
DAVAO SKUPOCIJENE FERRARIJE ZA NJEGA Pablo Escobar prije kriminala profesionalno se bavio utrkama, a bio je lud za OVIM autom! (FOTO)

OVO JE DOSTA NEPOZNATO EVROPSKOJ JAVNOSTI

DAVAO SKUPOCIJENE FERRARIJE ZA NJEGA Pablo Escobar prije kriminala profesionalno se bavio utrkama, a bio je lud za OVIM autom! (FOTO)

05. 02. 2020 - 12:59
0
Shares
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

Prvi naslovi novina koje je punilo ime Pabla Escobara u kolumbijskom tisku nisu se bavili njegovim aktivnostima kao trgovca opojnim sredstvima ili "političara", već kao dobrog vozača i oštrog konkurenta u autoutrkama

U Kolumbiji, sedamdesetih godina prošlog stoljeća, ljudi su itekako voljeli Renault 4. Bio je to njihov ekvivalent VW Bube ili Fiata 500. Jeftin, praktičan i izdržljiv, "Renaulito", kako su ga zvali, bio je nacionalni simbol i do dan-danas ostao kultnim automobilom.

escobar1

Pablo Escobar, kao i mnogi mladići u Kolumbiji, volio je maleni francuski auto. Štaviše, legenda kaže kako je bio za upravljačem zelenoga Renaulta 4 na dan svoga prvog hapšenja, 1974. godine. Njegova sestra Alba Marina u jednom je intervjuu izjavila kako je Pablo toliko volio Renault 4 da je nerijetko svojim prijateljima davao skupocijene Ferrarije i Porschee u zamjenu za maleni Renault.

escobar2

Godine 1979. "El Patron" debitirao je u utrkama, u Renault 4 Cupu. Nastupio je na utrci sa četirima automobilima, jednim za sebe i svoga bratića Gustava Gaviriju, uz još dva rezervna. U to vrijeme javnost još nije znala za "posao" kojim se Pablo Escobar zaista bavi, već se pričalo kako je zapravo legalni biznismen koji je počeo trgovati bicklima, a proširio se na trgovinu automobilima.

Prema svim navodima, Escobar je bio ambiciozan ali osrednji vozač. Godine 1979., nakon šest utrka, Escobar je bio drugi u generalnom poretku vozača, a jednome je novinaru rekao "ne mogu poreći, život me voli, ja sam sretan čovjek".

escobar3Naravno, Pablo se nije libio koristiti svoje "neprofesionalne" metode u utrkama. Jednom je prilikom iskoristio svoju dobru povezanost s lokalnom policijom kako bi osigurao da njegov najljući protivnik zakasni na utrku. Tada je njegov rival Alvaro Mejia izjavio kako ga je policija zadržavala na putu do staze, pregledavajući svu moguću dokumentaciju. Iako je Renault 4 bio njegov omiljen automobil, Pablo Escobar sjeo je za upravljače mnogo snažnijih "mašina", poput 560 "konja" snažnog Porschea 935, koji je vozio na brdskoj utrci u Medellinu.

escobar4

Kladio se s tada najpoznatijim kolumbijskim vozačem Ricardom Londonom kako će uspjeti završiti unutar 15 sekundi više od njegova vremena. Pablo je uspio ostati unutar 8 sekundi, a toga dana Porsche 935 u Martini bojama izgledao je poput svemirskog broda siromašnim stanovnicima Medellina. Na kraju utrke Escobar je ponosno proslavio svoju "pošteno dobivenu" okladu. Pablo Escobar svoj je kraj dočekao 1993., kada je smaknut od strane kolumbijske policije. U svom najjačem razdoblju, Pablo je dnevno zarađivao oko 70 miliona dolara.

escobar5

(Sport.ba)

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Učitaj još novosti