Seat Leon Cup Racer predstavljen je VW okupljanju na austrijskom Wortherseeu.
Temeljen na serijskom Leonu s pet vrata, novi trkač učestvovat će u nizu takmičenje širom svijeta. Od promjena na vanjskom izgledu automobila, naravno, u oči odmah upada opširan aerodinamički paket.

Novi prednji kraj projektovan je za optimalnu aerodinamičku učinkovitost i maksimalan protok zraka prema motoru i kočionom sistemu, dok široki lukovi točkova s otvorima na rubovima potpomažu hlađenju četveroklipnog kočionog sistema.
Unutrašnjost Leon Cup Racera u potpunosti je trkaće orijentisana. Sistematičnim smanjenjem mase i pažljivo određenim minimalističkim pristupom ostvaren je jedinstven i upečatljiv izgled enterijera, koji naravno ima ugrađen i zaštitni kavez.

Osnovni oblik kokpita prenesen je sa serijskog modela iako su važni podaci o automobilu i kontrole smještene na multifunkcionalnom upravljaču i na TFT ekranu visoke rezolucije odmah iza upravljača, kako bi vozač u svakom trenutku imao maksimalnu kontrolu nad svojim vozilom.
Pokreće ga dvolitarski 4-cilindričnog turbo motor, koji se može pohvaliti maksimalnom izlaznom snagom od 330 KS i maksimalnim okretnim momentom od 350 Nm.

Za prenos snage "zadužen" je 6-stepeni DSG mjenjač s dvije spojke kojime se upravlja preko upravljača. Posebna verzija Cup Racera za trke izdržljivosti moći će dolaziti opremljena sa sekvencijalnim trkaćim mjenjačem s ručicom na centralnoj konzoli i mehaničkom blokadom diferencijala.
Verzija s DSG mjenjačem koštati će oko 70.000 eura (bez poreza) dok će verzija sa sekvencijalnim mjenjačem koštati oko 95.000 eura (bez poreza).