Volkswagenovu GTD generaciju Golfa VII pokreće 4-cilindrični 2,0-litreni turbodieselski motor (EA288) snage 135 kW, odnosno 184 KS pri 3500 o/min te najvećeg okretnog momenta od 380 Nm koji je dostupan između 1750 i 3250 o/min.
U poređenju s prethodnom generacijom (EA827) novi će Golf GTD biti snažniji za 10 kW (13 KS), dok mu je okretni moment veći za 30 Nm.
Motor je uparen sa standardnim 6-stepenim ručnim mjenjačem koji snagu i moment usmejrava na prednje kotače.
U opcijskoj se opremi nalazi 6-stupanjski DSG mjenjač s dvije spojke.
S onim prvim Golf GTD će ubrzati do 100 km/h za 7,5 sekundi (prethodni model - 8,1 s) i dosegnuti najveću brzinu od 230 km/h, odnosno 8 km/h više od prethodnika.
[nggallery id=58 template=dop-thumbnail-gallery]
Nadalje, prosječan će mu se potrošnja kretati (prema tvorničkim podacima) oko 4,1 l/100 km, a emisija ugljičnog dioksida oko 109 g/km.
Prethodni je model ostvarivao potrošnju od 5,2 l/100 km.
Golf VII GTD teži 1.302 kg i opremljen je standardno sa 17-colnim lakometalnim naplacima te gumama dimenzija 225/45, kao i sportskim ovjesom.
U usporedbi s standardnom izvedbom GTD dolazi s novim branicima, izraženijim stražnjim spojlerom, kromiranim parom ispušnih cijevi, integriranim difuzorom i sl.
Interijer je dorađen s pedalama od nehrđajućeg čelika, sportskim upravljačem, sportskim sjedalom te s još nekoliko ukrasa u istom sportskom tonu.