Mercedes-Benz Sprinter svojim imenom označio je jedan cijeli
segment vozila i širom svijeta postao sinonim za velike transportere s najvećom dopuštenom masom: od 3 do 5 t.
Sprinter je oduvijek predvodio inovacije u segmentu, što je postala tradicija koju nastavlja i novi model.

Novi Sprinter nastavlja postavljati standarde novim sigurnosnim sistemima, motorima koji već sada ispunjavaju buduće Euro VI norme te svojim markantnim izgledom.
Među svim karakteristikama ističe se njegova izuzetno niska potrošnja (od 6,3 l/100 km), koja ga čini najefikasnijim vozilom u segmentu.
Svjetska premijera novih sigurnosnih sistema Sprinter je oduvijek bio predvodnik u pogledu sigurnosti.

Pet novih sistema asistencije, od kojih su neki po prvi put dostupni u nekom transporteru, pomažu daljnjem sprječavanju nesreća.
Jedan od sistema, koji se premijerno predstavljaju u novom Sprinteru, jeste asistent protiv bočnog vjetra (Crosswind Assist), koji je dio serijske opreme. Kao dio dodatne opreme, dostupan je asistent za prevenciju sudara (COLLISION PREVENTION ASSIST) i asistent za mrtvi ugao (Blind Spot Assist).
Novi je i asistent za dugo svjetlo (Highbeam Assist), kao i asistent za voznu traku (Lane Keeping Assist). Razvojni tim Mercedes-Benza uvjeren je da će ovi elektronski sistemi igrati ključnu ulogu prilikom smanjivanja broja nesreća u segmentu transportera.

Zahvaljujući kombinaciji visokoefikasnih dizelskih motora, optimiziranog pogonskog sistema i pratećih komponenti, dužeg prijenosnog omjera u glavnom prenosniku i BlueEFFICIENCY paketu, potrošnja goriva smanjena je na minimalnih 6,3 l/100 km (NEDC kombinirano), što predstavlja rekordnu
vrijednost za Sprinterov segment.
Pored male potrošnje, Sprinterova izvanredna ekonomičnost rezultat je i ASSYST sistema za kalkulaciju servisnih intervala, zahvaljujući kojem su već dugi servisni intervali produženi i do 60.000 km.