Istina, o ukusima se ne raspravlja. No, opći je stav među stručnjacima, medijima, pa čak i ljubiteljima marke, da novi LaFerrari ne posjeduje onu vatrenu privlačnost kakva je oduvijek karakterizirala Ferrarijeve modele. Osobito one najljepše.
Mnogi se slažu da je najjači i najbrži model koji je ikada izašao iz slavne tvornice u Maranellu - ružan!
A, za to postoji i razlog - LaFerrari je prvi Ferrari (osim Dina 308 GT4 iz 1973.) koji nije oblikovao slavni dizajnerski studio Pininfarina.
Naime, Pininfarina je dizajnirao sve Ferrarije od 1951. godine i znao u njih ugraditi potrebnu dozu strasti, atraktivnosti, pa i umjetnosti.
No, LaFerrari je kompletno dizajniran unutar kuće i to zato što je hibridna platforma zahtijevala funkcionalni oblik. Ipak, izraženi i duboki usisnici koji prožimaju cijeli automobil nisu po svačijem ukusu.