Mick Jagger i njegov kolega iz Rolling Stonesa Ronnie Wood bili su prisutni na Olimpijskom stadionu u Barceloni poznatom kao i Montjuïc, gdje je Real Madrid u velikom derbiju savladao Barcelonu rezultatom 2:1.
Igrači Barcelone na derbiju su nosili specijalne dresove sa logom Rolling Stonesa "vruće usne" umjesto uobičajenog sponzorskog dresa, ali to nije prvi put da su se odlučili na sličan piotez, prenosi Klix
Naime, Barcelona je već neko vrijeme u sponzorskoj saradnji sa Spotifyem, a ranije je na Barcinom dresu tokom El Clasica bila Drakeova oznaka, a potom i ona španske pjevačice Rosalije.
Sve je to dio velikog projekta spašavanja kluba iz financijskih dubioza koji uključuje sponzorski ugovor od čak 280 miliona eura sa Spotifyem.
Mick Jagger and Ronnie Wood in the house for #ElClásico!
— FC Barcelona (@FCBarcelona) October 28, 2023
@Spotify | @RollingStones pic.twitter.com/50FDrDc2Yo
Međutim, nije ova platforma taj silan novac platila samo za obične beneficije, već je i jedna od glavnih ideja spojiti nogomet i muziku kako bi došli do nove publike širom svijeta.
Na ovaj način će se tako dodatno predstaviti novi album Stonesa "Hackney Diamonds", što je njihov povratak na scenu nakon čak 18 godina pauze.
Podsjetimo, i Barcelonin stadion Camp Nou nosi ime muzičke platforme Spotify, a igrači od početka prošle sezone na prsima nose logotip ove švedske kompanije.