06. 08. 2020 - 11:14
EVO ZBOG ČEGA JE LEBRON JAMES DOŠAO NA UTAKMICU U...
907
Shares
EVO ZBOG ČEGA JE LEBRON JAMES DOŠAO NA UTAKMICU U LIVERPOOLOVOM DRESU: Ne možete ni zamisliti razlog

EVO ZBOG ČEGA JE LEBRON JAMES DOŠAO NA UTAKMICU U LIVERPOOLOVOM DRESU: Ne možete ni zamisliti razlog

06. 08. 2020 - 11:14
0
Shares
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

Los Angeles Lakersi izgubili su sinoć kod kuće od Oklahoma Cityja 86:105.
 
Najbolji na utakmici bio je Chris Paul s 21 košem, sedam skokova i šest asistencija, a kod Lakersa je najučinkovitiji bio LeBron James s 19 koševa, 11 skokova i četiri asistencije.

Najbolji košarkaš današnjice najviše pažnje privukao je prije utakmice. James je snimljen kako u dvoranu u Disney Worldu dolazi u novom dresu Liverpoola koji se tek od danas može kupiti online u slobodnoj prodaji, a navijačima neće biti dostavljen sedmicama.

James u Liverpoolovu dresu, naravno, nije bio slučajno. Amerikanac je odavno poznat kao veliki navijač engleskog prvaka pa je 2011. godine za šest miliona dolara kupio postotak vlasništva Liverpoola da bi ulaganje u međuvremenu povećao na 32 miliona.

Zbog Jamesa dobio sud 

Liverpool od ove sezone ima važeći ugovor s Nikeom, a budući da je Jamesov glavni sponzor upravo ta kompanija, saradnja je bila neminovna. No, upravo je James bio jedan od ključnih figura u Liverpoolovu ugovoru s Nikeom koji je Liverpoolov bivši tehnički sponzor New Balance pokušao osporiti na sudu.

Naime, Liverpool je prije isteka ugovora s New Balanceom potpisao novi ugovor s Nikeom koji je garantovao Englezima da će u promociji Liverpoolova brenda koristiti svoje najjače adute poput Serene Williams, LeBrona Jamesa i megapopularnog repera Drakea. New Balance je također jamčio svoje glavne “modele”, ali ih nije specificirao, dok je Nike jasno objasnio koga će koristiti u marketingu. Sud je presudio u Liverpoolovu korist budući da su James, Serena i Drake “legitimna ponuda koju je New Balance mogao, ali nije uspio nadmašiti”.
 
LeBron je na Anfield prvi put došao u novembru 2011. godine, sedam mjeseci nakon što je kupio udio u klubu. Amerikanac je bio fasciniran onime što je vidio.

“To je bilo jedno od najboljih iskustava u mom životu. Nevjerojatno je s kojom strašću ti navijači bodre svoj klub. Uz toliku historiju i toliko strasti Liverpool ima nevjerojatan potencijal”, rekao je James i uskoro i sam odlučio iskoristiti taj potencijal.

Jamesova firma pomoći će Liverpoolu

Prošlog mjeseca objavljeno je da će Jamesova firma Uninterrupted početi sarađivati s Liverpoolom kojem će na društvenim mrežama stvarati jedinstveni sadržaj. To bi Liverpoolu trebalo pomoći da ojača svoj brend izvan Europe, a posebno u SAD-u u kojem je sve što ima veze s LeBronom jako praćeno.

No, ono što će Liverpoolu biti najkorisnije je Jamesova popularnost u – Kini. Naime, Liverpool uz Nike želi ojačati svoju popularnost u Kini i ostatku Azije gdje je najpopularniji engleski klub Manchester United. James je megapopularan u Kini i očekuje se da će Nike na tom tržištu koristiti upravo košarkaša Lakersa kako bi podigao popularnost Liverpoolu, odnosno povećao prodaju svih svojih artikala vezanih za engleskog prvaka.

Kolika je Nikeova moć dovoljno govori podatak da je prodaja artikala PSG-a, kluba koji ne uživa nikakvu popularnost u SAD-u, porasla 470 posto u odnosu na vrijeme dok Parižani nisu nosili Nike. Američka kompanija otišla je korak dalje pa je PSG nosio njihov brend “Air Jordan”. Artikli s natpisom “Paris” u kojemu je umjesto slova “A” bio logo Air Jordana prodavali su se fantastično, a da kupci nisu uopće imali pojma da je riječ o PSG-u.

 

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Učitaj još novosti