Na Svjetskom prvenstvu u Brazilu, osim reprezentacija, takmiče se i proizvođači sportske opreme, a taj duel je, možda, i jači od fudbalskog!
Adidas ne krije da je za ovu firmu Svjetsko prvenstvo prioritet i da će ga iskoristiti da bi putem proizvoda, kampanja, timova i sportista, privukla pažnju cijelog svijeta. Ova firma "obukla" je devet reprezentacija u Brazilu, među kojima su Njemačka, Argentina, Španija i BiH.
Adidas, kao službeni sponzor i partner FIFA-e, ove godine "oblači" i fudbalske sudije, djecu koja donose lopte i dobrovoljne pomagače. Zatim, Adidas je proizvođač službene lopte na Svjetskom prvenstvu u Brazilu pod nazivom Brazuca.
Nike ima veliki adut u marketinškom ratu - opremu ove kompanije nose fudbalski čarobnjaci iz Brazila, a to znači veliki rezultat na globalnom nivou. Opremu ovog američkog proizvođača na Svjetskom prvenstvu u Brazilu nose i reprezentacije Engleske, Holandije i SAD.
Puminu opremu u Brazilu nosi osam reprezentacija, uglavnom iz Afrike. Ta kompanija je već 15 godina aktivna u Africi i ima primat na tom tržištu.
U Adidasu, Nikeu i Pumi ne govore o tome koliko koštaju marketing i sponzorstvo, a upućeni pominju dvocifrene milionske iznose. Ono što je primjetno - to je sve veća agresivnost u reklamiranju opreme. Većina troškova za prezentaciju odlazi na reklamiranje na internetu, jer vodeće sportske kompanije skoro da više i ne izdvajaju novac za "pisane reklame".
Za sada Nike pobjeđuje u ovom "ratu". Njen reklamni video na internetu je pogledalo gotovo 80 miliona ljudi, prenosi Srna.
Adidasovu reklamu "Messijev san" pogledao je 31 milion posjetilaca sajta.
Takođe, Nikeova video reklama na društvenim mrežama "dalje je proslijeđena" više od 1,3 miliona puta, a Adidasova oko 300.000 puta - navode marketinški stručnjaci.