U posljednjem tromjesječju 2013. prodaja suvenira s oznakom Manchester Uniteda pala je za 4.2%.
Podatak je objavio klub s Old Trafforda, preciziravši da su fanovi diljem svijeta službenim maloprodajnim kanalima u posljednjim trima mjesecima prošle godine pokupovali robe za 9.1 milijun funti. U odnosu na prethodni kvartal, riječ je o padu teškom 400.000 funti.
- Ovosezonski rezultati kluba definitivno utječu na prodaju suvenira, naročito dresova. Kako je sezona odmicala, primjećivali smo sve veće smanjenje potražnje za Unitedovim proizvodima. Mogu reći da su originalni suveniri s oznakama Liverpoola i Arsenala ove sezone jednostavno traženiji od Unitedove marke – rekao je Hairul Amar, vlasnik licence za prodaju premierligaških suvenira u Singapuru.
Od komercijalnih prihoda, u koje su uključeni sponzorski ugovori i prodaja suvenira, klub je u prošloj sezoni uprihodio 152 milijuna funti, što je veći iznos od prihoda koje klubu donosi prodaja ulaznica ili televizijskih prava.
Najviše se na Old Traffordu svejedno boje rezultatskog neuspjeha. Procjenjuju da bi ih neulazak u iduće izdanje Lige prvaka koštao gubitka 35 milijuna funti.