Evropski trend stiže u američki sport!
Novi komesar NBA lige Adam Silver najavio je da će u budućnosti na dresovima biti reklamni znakovi.
Silver je tek dva mjeseca na novoj poziciji nakon povlačenja Davida Sterna, a na Svjetskom kongresu sporta je upitan da li će uskoro biti reklama na dresovima najboljih američkih košarkaških klubova.
- Definitivno… najverovatnije – rekao je Silver, koji je ovu ideju zagovarao još 2011. godine, ističući da bi takav marketing ligi donio i 100 miliona dolara.
Američki mediji više ne postavljaju pitanje da li će se reklame pojaviti na dresovima, već kada, i gde će biti pozicionirane.
Nagađanja su da će se to desiti u narednih pet godina, kao i da su promjene najavili dresovi sa rukavima tokom božićnih praznika, ali i latinske noći.
“S obzirom da je proširena površina tradicionalnog dresa, dizajn bi trebalo da bude takav da ima manje kontrastnih boja, a na proširenom području mogu da budu grafička rešenja, slova i brojevi. Nekako je logično da su ovo stvari koji nagoveštavaju uvođenje reklama na prednjoj strani dresa”, navode mediji.
Silver je ubeđen da će navijači tolerisati reklame na dresovima zbog sve veće popularnosti engleske Premier lige u Americi. Trend logoa preko grudi fudbalera prihvatila je MLS liga.
Dakle, neće više biti samo “Knicks”, “Heat”, “Lakers” na dresovima… pridružiće se i logoi mnogih multinacionalih kompanija.