Uz olimpijske krugove i Nike oznaku, logo NBA lige je najprepoznatljiviji amblem na svijetu i godišnje donese nevjerovatan finansijski prihod.
Kada je 1969. godine Alanu Siegelu zatraženo da napravi logo za Nacionalnu košarkašku ligu Amerike, ni on sam, a ni oni koji su ga angažovali, nisu vjerovali da će njegovo djelo postati jedan od najprepoznatljivijih simbola na svijetu i da će NBA ligi godišnje donositi prihod od čak tri milijarde dolara.
Kada je Siegel počeo da radi na ovom projektu, prvo što je uradio je bilo pregledanje arhive fotografija časopisa “Sport”, a onda je naletio na sliku Jerry Westa, legendu Los Angeles Lakersa i jednog od 50 najboljih NBA košarkaša svih vremena. Kako je Siegel kasnije govorio, tu fotografiju je odabrao jer se na njoj vidi suština cijele košarkaške igre.

Iako zvaničnici najjače lige na svetu, čak ni doskorašnji komesar David Stern, nikada nisu priznali istinu i potvrdili da se Westova silueta nalazi na zvaničnom logou, to je učinjeno iz jednog prostog razloga. NBA logo bi trebalo da postane institucionalizovan, širom svijeta prepoznatljiv, a ne individualizovan, što su na kraju i uspjeli.