Iako u takozvanom ratu za dnevnu sobu između Sonyjeve konzole Playstation 4 i Microsoftova Xboxa One nije riječ o sprintu, nego o maratonu, pa se o krajnjem pobjedniku tek može nagađati, rezultati prodaje u prva 24 sata od izlaska na tržište govore da zasada vode Japanci.
Naime, iako su i jedna i druga konzola prodane u impresivnih milion primjeraka u prvom danu, PS4 je to postigao samo u dvije zemlje Sjeverne Amerike, u koje je pušten u prodaju 15. novembra, dok je Xboxu - puštenom na tržište krajem prošle sedmice - za isti rezultat trebalo još 11 zemalja (Brazil i nekoliko evropskih).
Microsoft se potrudio naglasiti da su zalihe u prodavnicama rasprodane, ali pitanje je bi li to bilo baš tako da je na raspolaganju bilo više jedinica.
Još nije razriješeno ni pitanje koja je konzola bolja, odnosno snažnija; dok Xbox One ima brži centralni procesor (iako je samo 6 od 8 jezgri namijenjeno igranju) i nominalno jači grafički procesor, PlayStation 4 ima 50 posto bržu grafiku te 2,5 puta bržu memoriju (iako imaju jednaku količinu RAM-a).
Kad se tome doda cijena Playstationa koja je 100 eura ili 100 dolara niža od cijene Xboxa, čini se da je pobjednik jasan.
No, hardver nikako nije sve. Svaka konzola ima određene ekskluzivne naslove, koji će također determinirati prodaju.