Alkohol i engleska Premier liga ne mogu jedno bez drugog! Prema istraživanjima u Velikoj Britaniji, alkoholni brendovi tokom jednog fudbalskog meča se reklamiraju čak dva puta u minutu, pokazala je studija koja je istraživala šest mečeva.
Od ukupno šest mečeva koji su u kombinaciji, 2.042 vizuelne reference su bile na alkohol, uglavnom u obliku logoa piva ili brenda pored terena i na terenu za igru.
Bile su i 32 verbalne pohvale alkohola koje su obično pominjali komentatori tokom prenosa mečeva. Tokom tih šest prenosa mečeva bilo je i 17 formalnih reklama za alkohol čije kompanije troše oko 800 miliona funti godišnje promovišući brendove, ali se samo 200 miliona potroši na klasične reklame, dok se preostali dio potroši na druge oblasti reklamiranja.
Međutim, ono što zabrinjava javnost u Britaniji jeste to što veliki broj maloljetne djece vidi ove reklame. Naime, tokom EP 2008. godine skoro 5,2 miliona djece između četiri i 15 godina je vidjelo reklame za alkohol.
Ipak, prema posljednjim informacijama sa Ostrva, ima nade za Britance.
- Nacionalni trendovi oko konzumiranja alkohola su ohrabrujući. Prema procjenama vlade, sve manje i manje djece se upušta u ”druženje” s alkoholom, ali i odrasli, takođe, smanjuju konzumiranje – navodi se u zaključcima studija.