Po posljednjoj Forbesovoj listi Barcelona se nalazi na trećem mjestu klubova sa najvećom vrijednošću (2 milijarde eura!).
Biti jedan od glavnih sponzora takvog kluba je više od časti.
Donedavno je na dresu ove ekipe stajala reklama UNICEF-a , ali su se stvari u međuvremenu promijenile.
U borbi s konkurencijom, pogotovo klubovima kao što su Manchester United ili Real Madrid, koji se nalaze na 1. i 2. mjestu Forbesove liste najvrednijih, i Barcelona je odnedavno otvorena prema svima.

Uz poznate kompanije kao što su su Qatar Airways (35 miliona eura) i Nike (30 miliona eura), koje sponzoriraju ovaj katalonski klub, među ostalim sponzorima se odnedavno nalazi i Replay.
Naime, Replay i Barcelona su potpisali ugovor kojim ovaj talijanski brand postaje službeni sponzor čuvenog katalonskog kluba u slijedeće četiri godine.
Replay će ovom prilikom razviti posebnu liniju za poznate prvotimce Barcelone, pa će se tako na listi promotora ovog poznatog italijanskog branda naći imena poput Inieste, Messija, Neymara, Fabregasa, Piquea i drugih.