Prema analizama sportskog portala, Partizan mora preći iz načina vođenja “porodične organizacije” u strukturiran model s principima moderne korporacije. To bi moglo biti ključno da se klub izbori za vrh Evrope.
Analitičari ističu da Partizan već ima važne sastojke: sportske rezultate, snažnu navijačku bazu i tradiciju koja generiše medijsku pažnju. Međutim, još uvijek nedostaju sistemski procesi koje klubovi sa ozbiljnim ambicijama rade — transparentnost u finansijama, profesionalno vođenje marketinga, long-term strategija, institucionalna stabilnost i menadžerska dosljednost.
Kako kažu, klub neće moći postići značajne evropske uspjehe dok sve te komponente ne “legnu na svoje mjesto”. Tek kada Partizan počne da radi kao moderne sportske korporacije — sa jasnim odjelima (sport, marketing, infrastruktura, odnosi s javnošću), te stabilnim višegodišnjim planovima — imaće realne šanse da se plasira na Fajnal for, igra u Evroligi i bude prepoznat kao evropski konkurent.