
Fudbalski klub Barcelona i brend Nike odlučili su još jednom odati počast Kobiju Brajantu (Bryantu) zamjenom poznatog loga 'Swoosh' sjevernoameričke multinacionalne kompanije s 'Kobe Sheath'.
Dres odaje počast NBA legendi koji je u javnosti uvijek pokazivao poštovanje i divljenje prema FC Barceloni, njenom stilu igre i njenim igračima.
Inače, ovo je dio saradnje brenda između NBA legende i FC Barcelone koja je rođena iz zajedničke kulture sportske. Saradnja će trajati tri sezone, do 2027/28., a imati će za cilj da se prisjeti ljubavi košarkaške zvijezde prema nogometu, a posebno stilu i filozofiji FC Barcelone. NBA zvijezda bio je navijač Kluba i u mnogim prilikama se mogao naći s članovima kluba i igračima prvog tima, kako tokom posjeta Barceloni, tako i tokom putovanja tima u SAD.
Drugi dres FC Barcelone za novu sezonu dostupan je u već poznatoj i prepoznatljivoj zlatnoj boji s detaljima perzijske ljubičaste i crne, inspirisan klasičnim bojama timova u kojima je Kobe igrao.
Dres ima teksturu zmijske kože u briljantnom silikonskom 3D reljefu koji je također apliciran na grb. Spotify logo se pojavljuje u crnoj boji i centriran je na grudima, dok se Ambilight logo pojavljuje na lijevom rukavu na muškim dresovima i Bimbo logo na ženskim dresovima, oba također u crnoj boji.
Šorc je crn s detaljima perzijske ljubičaste boje i teksturiranim obrisom zmijske kože, referencom na Kobejev alter ego Crne Mambe. Grb FC Barcelone nalazi se na lijevoj nozi, a znak na desnoj nozi s brojem igrača na vrhu u timsko zlatnoj boji. Štucne su crne s natpisom 'Barca' u ljubičastoj boji.