
Cristiano Ronaldo i dalje briljira na terenu, neumorno juriša ka mitskoj brojci od 1.000 službenih golova, ali jednako impresivno gradi i svoje naslijeđe van travnjaka.
Iako je već odavno osigurao mjesto među nogometnim besmrtnicima, Ronaldo ne prestaje pokazivati ambiciju – kako u sportu, tako i u poslovnom svijetu.
Prema studiji Portugalskog instituta za administraciju i marketing (IPAM), vrijednost brenda "CR7" u 2025. godini dostiže rekordnih 850 miliona eura, što Ronalda svrstava među najvrednije ličnosti u historiji sporta.
Filmski debi, YouTube imperija i padel prijenosi
Njegov najnoviji poslovni potez uključuje partnerstvo s poznatim britanskim rediteljem Matthewom Vaughnom, autorom filmova kao što su Kick-Ass i X-Men: First Class. Zajedno su osnovali produkcijsku kuću, a dva filma već su u pripremi, najavljujući Ronaldov iskorak u filmsku industriju.
Ronaldo je također lansirao svoj YouTube kanal "UR Cristiano", koji je već dosegao milionski domet. U sklopu inovacija, kanal je uživo prenosio finale Premier Padel P1 turnira iz Rijada, koje je gledalo više od 130 zemalja svijeta.
Globalni biznis imperij
CR7 je izgradio širok spektar biznisa:
Brend odjeće CR7 (donje rublje, obuća, parfemi)
Investicije u hotele širom Evrope, Azije i Latinske Amerike
Luksuzne nekretnine na nekoliko kontinenata
Udio u Chrono24, njemačkoj platformi za luksuzne satove
Confina Media, vodeća audiovizualna kuća u Portugalu
Vista Alegre Atlantis SGPS, proizvođač porculana i keramike
Dominacija na mrežama i nevjerovatna zarada
Ronaldo godišnje zarađuje:
200 miliona eura od ugovora s Al Nassrom
150 miliona eura od sponzorskih ugovora s brendovima kao što su Nike, Tag Heuer, Louis Vuitton
Na društvenim mrežama, Ronaldo je najpraćenija javna ličnost na svijetu, s više od milijardu pratitelja ukupno.