Međunarodna automobilska federacija (FIA) službeno je objavila niz izmjena tehničkih pravila za sezonu 2025. u Formuli 1, s posebnim naglaskom na hlađenje vozača i korištenje DRS-a (sistema za smanjenje otpora zraka).
Ove promjene usvojene su na sastanku Svjetskog vijeća za moto sport u Ruandi.
Jedna od ključnih promjena odnosi se na uvođenje novih pravila pod nazivom "toplotna opasnost".
Kada službeni vremenski radari FIA-e predvide temperature iznad 30,5°C, ili kada direktor trke to proglasi prije događaja, timovi će biti obavezni opremiti vozače dodatnim sistemima za hlađenje.
Kako bi se prilagodili povećanoj težini opreme za hlađenje, minimalna težina bolida bit će povećana za 5 kg tokom cijelog trkačkog vikenda.
Naglašavajući da ova mjera ima za cilj osigurati sigurnost vozača tokom trka u ekstremno toplim uvjetima, što je bio problem tokom VN Katara.
Osim sigurnosti vozača, FIA je uvela i nova pravila za DRS.
Dio novih pravila o DRS-u je jasan, direktan i definitivan odgovor na tehničke inovacije koje je McLaren koristio tokom sezone 2024., posebno na Velikoj nagradi Azerbejdžana.
Naravno, ovaj vid pravila bio je primijenjen i prošle sezone, ali kako bi se izbjegle greške iz prošlosti i postigla jasnija definicija, FIA je uvela potpuno novo pravilo
Naime sada je promijenjen minimalni razmak između elemenata stražnjeg krila, koji sada iznosi između 9,4 mm i 13 mm.
Dok maksimalni razmak s otvorenim DRS-om ostaje 85 mm, pa su tako nova pravila i dodatno pojasnila da DRS mora imati samo dva režima rada.
Kada se sistem deaktivira, stražnje krilo mora se vratiti u svoj tačno definirani početni položaj.
Za sezonu 2026. FIA je iskoristila priliku te dodatno precizirala pravila aktivne aerodinamike.
Prednje krilo će imati dva pomična segmenta, od kojih će jedan biti optimiziran za pravce, a drugi za zavoje.
Pravila također zahtijevaju i fizičke blokade kako bi se spriječilo prekomjerno rotiranje elemenata krila.
Prikazane izmjene uključuju i mogućnost dodavanja manjih krilaca na vanjske dijelove završnih ploča prednjeg krila.
Kod stražnjeg krila, timovima je sada dozvoljeno koristiti do tri elementa, ali mogu koristiti i dva, što nudi veću fleksibilnost u dizajnu.
Pod bolida također će doživjeti velike promjene, uključujući nove bočne zidove, krilca i dodatne elemente za povećanje aerodinamičke efikasnosti.
Na kraju, promjene obuhvataju i dodatke na karoseriji oko točkova. Uvesti će se novi deflektori kao i zaštita od krhotina koja je dodana u cilju poboljšanja sigurnosti i izdržljivosti bolida.