Internetom su počele kružiti fotografije dresa Chelseaja za narednu sezonu.
Chelsea je posljednjih sedmica u žiži dešavanja zbog promjene vlasničke strukture nakon izrečenih žestokih sankcija Romanu Abramovichu.
Abramovich je primoran da proda londonski klub, dok su popularnim Plavcima leđa počeli okretati i razni sponzori, uklučujuči i glavnog.
Nedavno je i Chelseajev glavni sponzor kompanija "Three" odustala od ugovora i suspendovala saradnju dok se ne riječi problem u londonskom klubu.
No, Chelsea i dalje igra utakmice sa njihovim logom na prednjoj strani dresa što je vlasnicima ove kompanije itekako zasmetalo. Jutros su se ponovo oglasili i dali upozorenje Plavicima.
"Razumijemo da Chelsea ima problem s uklanjanjem našeg loga s dresa zbog problema s nabavljačima opreme. Ipak, želimo da što prije uklone naš logo i nađu što prije rješenje za to ili ćemo morati da uvodimo nove odluke na štetu kluba", poručili su iz ove kompanije.
Ipak, bez obzira na "nesporazume" logo kompanije "Three" će se naći na dresu i sljedeće sezone, ako je vjerovati specijalizovanom portalu za izgled dresova Footy Headlines.
Novi dres je tradicionalno plave boje, dok je kragna bijele sa nijansama tirkizne boje. Grb je na lijevoj, a na znaki Nikea na desnoj strani.
Chelsea i kompanija "Three" postigli su dogovor oko saradnje prije dvije godine, a londonski klub prema ugovoru godišnje inkasira oko 40 miliona funti.