Barcelona je u utorak potvrdila da će Spotify biti novi sponzor katalonskog kluba od naredne sezone.
Saradnja Barcelone i ove švedske kompanije će početi 1. jula, a ugovor je potpisan do ljeta 2025. godine. Očekuje se da će Barcelona godišnje zarađivati oko 60 miliona eura što je novac koji je prijeko potreban Kataloncima.
Također, odlučeno je da će Barcelona promijeniti i ime stadiona i da će se on od nove sezone zvati Spotify Camp Nou.
Na prednjoj strani dresa će kako je i očekivano pisati ime ove kompanije, ali Spotify je odlučio da napravi nevjerovatan potez koji je oduševio svjetsku javnost.
Naime, ova kompanija je odlučila da će se saradnja s Barcelonom koristiti i za promociju različitih umjetnika iz svijeta muzike.
Tako bi se tokom ove saradnje na dresovima Barcelone mogla naći imena umjetnika poput Shakire, Justina Biebera, The Weekenda i mnogih drugih.
Sličnu saradnju je svojevremeno imao Atletico Madrid s filmskim studiom Universal, koji je na dresovima madridskog kluba reklamirao svoje filmove.