Izgleda da tmurni oblaci iznad Nou Campa nestaju.
Barcelona je već neko vrijeme u ozbiljnim finansijskim problemima koji će zahvaljujući novom unosnom ugovoru biti otklonjeni koliko-toliko.
Naime, RAC1 u ponedjeljak navečer je izvjestio da je Barcelona dobila novog sponzora nakon što je postignut dogovor s kompanijom Spotify.
Pregovori koji su trajali nekoliko mjeseci su okončani na oboastrano zadovoljstvo, a zvanična potvrda će uslijediti u utorak.
Radi se o trogodišnjem sponzorskom ugovoru koji je vrijedan 280 miliona eura. Logo kompanije Spotify će se nalaziti na dreosvima muških i ženskih timova te trening opreme.
Ugovor ne podrazumjeva samo dresove i opremu već i prava na naziv stadiona za sljedeće sezone tako da će se na naziv stadiona Nou Camp biti dodata i riječ Spotify.
U nedjelju tokom utakmice u svećanoj loži su bili predstavnici Spotifyja što je jasan znak da pregovori idu u dobrom smjeru.
Očekuje se da ugovor između Barcelone i kompanije koja se bavi streamingom bude ozvaničen u narednim satima.
Sportsport.ba
sport.ba @sport.ba