01. 10. 2020 - 16:00
Ovo su najveći influenseri među sportistima, da li ih pratite?
907
Shares
Ovo su najveći influenseri među sportistima, da li ih pratite?

DRUŠTVENE MREŽE

Ovo su najveći influenseri među sportistima, da li ih pratite?

01. 10. 2020 - 16:00
0
Shares

Agencija za istraživanja Nielsen je sprovela zanimljivo istraživanje – upoređujući ogromnu količinu podataka sa društvenih mreža, došli su do liste od top 50 sportista koji su najveći influenseri, ali i koji su najisplativiji za reklamiranje.

Ova top lista je rezultat višestrukih kriterija.

Uzeti su u obzir profit koji brend ima kad plati sportisti da ga reklamira, broj pratioca, broj mentiona (označavanja sportiste) od strane fanova, broj interakcija, reach (odnosno broj ljudi od kojih dospije objava sportiste) itd.

Sve je to u bodovima i procentima, čiji je rezultat “Influencer score”.

Kralj društvenih mreža i “zlatna koka” za svoje sponzore je Lionel Messi, koji se nalazi na prvom mjestu Nielsenove liste. On ima najviše reach poena, a sve ukupno ima 157.352.532 pratioca na društvenim mrežama, i sve to sa samo 129 objava. Procijenjena vrijednost njegove objave (odnosno koliko se isplati) je nevjerovatnih 722.128 dolara.

messi

Na drugom mjestu nalazi se Cristiano Ronaldo, sa također maksimalnim reachom, a prosječna vrijednost njegove objave je 990.690 dolara. Sa 227.277.201 pratiocem i 256 objava, postavlja se pitanje zašto Ronaldo nije najisplativiji sponzorima?

Odgovor leži u sljedećem: Ima više nego upola manje sponzorisanih objava od Messija (17% naspram 37%).

d9298b32-0001-0004-0000-000000870181-w996-r1-77-fpx39-87-fpy44-98

Treći je LeBron James, sa daleko manje pratioca (67.358.296) i daleko manjom prosječnom vrijednošću objave (292.911 dolara). Ipak, zahvaljujući velikom broju interakcija sa fanovima, on zauzima visoko treće mjesto na listi.

lebron-james-01-c8f6c6b7-8291-4271-b400-d9c5775a5150

Na četvrtom mjestu je indijski igrač kriketa, Virat Kohli, dok se na petom mjestu nalazi i prva dama na listi – kanadska teniserka Bianca Andreescu. Ako se čini kao nelogično to što je Bianca ovoliko visoko, evo malog razrješenja – broj njenih pratioca se u posljednjoj godini povećao 573%, odnosno 5.73 puta.

Trenutno je Bianca “zlatni rudnik” jer nema puno pratioca u odnosu na ostale (svega 673.507), a i njene objave ne vrijede koliko i objave ostalih (u prosjeku 14.725 dolara). Međutim, dobro ciljana publika i veliki broj interakcija (više od 9 miliona) donose fine svote novca onima koji odluče da ih Bianca reklamira.

Ona je ujedno i jedina žena u prvih 10, jer tu spadaju još brazilski fudbaler Neymar, Khabib Nurmagomedov, još jedan igrač kriketa iz Indije, Rohit Sharma, Mohammed Salah i Paulo Dybala.

Učitaj još novosti