Jedna od najdužih trakavica minulog ljetnog prijelaznog roka bila je potencijalni prijelaz Paula Pogbe u redove madridskog Reala. Višesedmična agonija i 'povuci-potegni' situacija između njegovog aktuelnog kluba Manchester Uniteda, samog igrača, igračevog agenta i Kraljevskog kluba u konačnici je rezultirala zamršenim odnosom 26-godišnjeg veznjaka s navijačima Crvenih vragova.
Francuz je ostao na Old Traffordu, a engleski tabloid The Sun otkrio je i ko je tu odigrao možda i najveću ulogu. Prema napisima otočkog medija, transfer u vrijednosti od gotovo 170 miliona eura u konačnici se nije dogodio zbog uplitanja firme Adidas u cijelu priču.
Adidas 'blocked' Paul Pogba's summer move to Real Madrid https://t.co/924AhDBUOY
— The Sun Football ⚽ (@TheSunFootball) September 8, 2019
Naime, njemački proizvođač sportske opreme aktualni je sponzor Pogbi, s kojim odrađuje treću godinu od desetogodišnjeg ugovora vrijednog 35 miliona eura. Također, svjetski sponzorski gigant ima udio i u Manchester Unitedu s kojim ima aktualan ugovor u vrijednosti od 750 miliona funti za logo na dresu do 2024. godine.
Iz tog razloga, ljudi iz Adidasa su postali 'medijatori' između igrača, igračevog agenta i uprave engleskog velikana, a prema napisima The Suna, njihova je uloga bila krucijalna, pogotovo nakon što je Pogba javno izašao s izjavom da želi otići s Otoka. Adidas je uspio uvjeriti obje strane da je svima najbolje da Pogba ostane u klubu još jednu sezonu, a to je odgovaralo i samom proizvođaču.
Unatoč tome što je Adidas sponzors i Realu, njima je u cilju da u što više klubova imaju svoje 'nositelje brenda'. S obzirom da na Santiago Bernabeuu već imaju svoje manekene u vidu Garetha Balea i Karima Benzeme, njihov interes je bio da Pogba ostane u Unitedu.