07. 05. 2019 - 18:14
ČARAPE IZAZVALE REVOLT U ENGLESKOJ Navijači Manchester Uniteda...
907
Shares
ČARAPE IZAZVALE REVOLT U ENGLESKOJ Navijači Manchester Uniteda počeli masovni bojkot kluba

ENGLESKA

ČARAPE IZAZVALE REVOLT U ENGLESKOJ Navijači Manchester Uniteda počeli masovni bojkot kluba

Sport.ba
07. 05. 2019 - 18:14
0
Shares

Navijače Manchester Uniteda nije toliko pogodila činjenica da njihov klub nije izborio plasman u Ligu prvaka, nego potpuna rezigniranost uprave na taj neuspjeh.

manchester

Zamjeraju porodici Glazer i izvršnom dopredsjedniku Edu Woodwardu to što im je više stalo do marketinga i aktivnosti na društvenim mrežama nego do onoga što se događa na terenu.

Zato su odlučili bojkotirati službene profile Uniteda na društvenim mrežama te ih masovno skidaju s popisa profila koje prate ili lajkaju. Pokret je posebno popularan na Twitteru, na kojem se proširio #UnfollowManUnited, a službeni profil kluba je za samo jedan dan izgubio 10.000 pratitelja.
Gledajući širu sliku, to je zanemariva brojka jer United i dalje ima više od 19 miliona pratitelja na Twitteru, ali člinjenica je da se pokrenuo trend.

Jedan od poteza koji je posebno razljutio navijače marketinška ekipa Uniteda napravila je nakon nedjeljnog remija kod Huddersfielda, kojim je United ostao bez teoretske šanse za plasman u Ligu prvaka.
Jedna od objava na Unitedovu Instagramu nakon utakmice sastojala se od fotografije mladog Tahitha Chonga, informacije da mu je to bio drugi nastup u Premier ligi te da se čarape domaće garniture mogu kupiti na popustu za 13 funti, umjesto za 16,95.


Uz hešteg UnfollowManUnited može se pratiti i stanje broja pratitelja, koje je u ponedjeljak pokazivalo maksimalno zabilježenih 19,224,787 ljudi, a samo 24 sata kasnije 19,214,983. U prijevodu, u jedan dan United je na Twitteru prestalo pratiti 10.000 ljudi, a taj broj stalno raste.

S obzirom na to koliko je Woodwardu i upravi kluba stalo do popularnosti na društvenim mrežama, navijači smatraju da će im ova akcija poslužiti kao upozorenje da se trebaju trgnuti i početi se više baviti onim što se događa na terenu, a ne na zaslonima računara, telefona i tableta.

 

(Sport.ba)

Učitaj još novosti