Navijače Manchester Uniteda nije toliko pogodila činjenica da njihov klub nije izborio plasman u Ligu prvaka, nego potpuna rezigniranost uprave na taj neuspjeh.
Zamjeraju porodici Glazer i izvršnom dopredsjedniku Edu Woodwardu to što im je više stalo do marketinga i aktivnosti na društvenim mrežama nego do onoga što se događa na terenu.
Zato su odlučili bojkotirati službene profile Uniteda na društvenim mrežama te ih masovno skidaju s popisa profila koje prate ili lajkaju. Pokret je posebno popularan na Twitteru, na kojem se proširio #UnfollowManUnited, a službeni profil kluba je za samo jedan dan izgubio 10.000 pratitelja.
Gledajući širu sliku, to je zanemariva brojka jer United i dalje ima više od 19 miliona pratitelja na Twitteru, ali člinjenica je da se pokrenuo trend.
#UnfollowManUnited actually working guys, keep it going!!!! pic.twitter.com/gWrJe3Z9gH
— All Man United (@danmal199) May 6, 2019
Jedan od poteza koji je posebno razljutio navijače marketinška ekipa Uniteda napravila je nakon nedjeljnog remija kod Huddersfielda, kojim je United ostao bez teoretske šanse za plasman u Ligu prvaka.
Jedna od objava na Unitedovu Instagramu nakon utakmice sastojala se od fotografije mladog Tahitha Chonga, informacije da mu je to bio drugi nastup u Premier ligi te da se čarape domaće garniture mogu kupiti na popustu za 13 funti, umjesto za 16,95.
#UnfollowManUnited
— UnfollowManUnited until they hear us! (@RedDevil6891) May 7, 2019
Were still on the March folks no giving in or giving up@ManUtd pic.twitter.com/whpt756cwa
Uz hešteg UnfollowManUnited može se pratiti i stanje broja pratitelja, koje je u ponedjeljak pokazivalo maksimalno zabilježenih 19,224,787 ljudi, a samo 24 sata kasnije 19,214,983. U prijevodu, u jedan dan United je na Twitteru prestalo pratiti 10.000 ljudi, a taj broj stalno raste.
This is what our club has become young lad making his second premier league appearance and they try to sell you some socks #UnfollowManUnited and if you are following any of the players unfollow them as well poor oul Jessie will have a melt down when he sees he has lost followers pic.twitter.com/wWcnWLpBge
— Gearóid Mac Suibhne (@Ger_Sweeney) May 6, 2019
S obzirom na to koliko je Woodwardu i upravi kluba stalo do popularnosti na društvenim mrežama, navijači smatraju da će im ova akcija poslužiti kao upozorenje da se trebaju trgnuti i početi se više baviti onim što se događa na terenu, a ne na zaslonima računara, telefona i tableta.
(Sport.ba)