Nakon što su objavljene slike novih dresova Chelseaja za narednu sezonu, a radi se o domaćim dresovima, navijači su se oglasili na društvenim mrežama. Komentari su očajni i navijačima po svemu sudeći nije dobro, pa ih čak uspoređuju sa sjedištima u autobusu. Evo kako izgledaju, a mislimo da su navijači u potpunosti u pravu i da nisu ništa spektakularno, naprotiv.
Team work and hard work
— Victor Moses (@VictorMoses) 11. svibnja 2018.
What it takes to be a Blue ???????????? #thestageislit @chelseafc @nikefootball pic.twitter.com/NxCO7Y9WkV
Klub kao klub to vjerovatno ne interesuje jer su već izabrani, a da im se nisu sviđali ne bi ni bilo tako. No ono što je interesantno jeste nova reklama na rukavu dresa, a radi se o reklami za poznatu kompaniju 'Hyundai'. Chelsea će inkasirati čak 50.000.000 eura za malu reklamu i ovo je sjajan posao za nekadašnjeg prvaka Premier lige. Sa prozivođačem automobila Chelsea je potpisao ugovor na pet godina, a ne radi se o 50 miliona eura po sezoni nego o pet puta po deset miliona eura.
Chelsea have secured a £50 million sleeve sponsorship deal with Hyundai for next season with the most lucrative contract of its kind in the Premier League. The five-year deal with the South Korean car manufacturer replaces the one-year contract with Alliance Tyres. (Times)
— - (@YourChelseaFC) 12. svibnja 2018.