
Bayern Minhen od 2005. godine ima zanimljivu tradiciju, koja je neka vrsta presedana, trika - kada je marketing i oglašavanje na stadionima tema.
Naime, ako ste ikada pogledali utakmicu koji minhenski tim igra na domaćem terenu - morali ste primijetiti grupu ljudi koja sjedi na istočnoj tribini.
Njih je 58, nose bijele šuškavce i bijele kačkete. Sjede u obliku slova T, što je logo Deutche Telekoma, glavnog sponzora najuspješnije i najveće njemačke ekipe.
Ta tradicija datira iz 2005. godine, dok je Bayern još igrao na Olimpijskom stadionu u Minhenu. Na tom mjestu sjede isključivo uposlenici Deutsche Telekoma, njih 58 - koji svake sezone u svojoj kompaniji moraju aplicirati za ta mjesta nadomak Nordkurve, tribine s najvatrenijim navijačima bavarskog diva.
Svake godine, blizu 9.000 ljudi, uposlenika se prijavi za pozicije - ali samo 58 ih dobije tu čast. Praktično, više hiljada ljudi ostane razočarano. Čuvarima logotipa Telekoma na "Allianz Areni" je dozvoljeno otići do toaleta, tokom trajanja meča - ali njih 58 su jedini koji ne smiju napustiti utakmicu prije posljednjeg sudijskog zvižduka.
Sada, ako se neko pita - što bi navijač Bayerna napuštao stadion prije kraja, kada ta ekipa nema konkurenciju u Njemačkoj, oni pomniji pratioci Bundeslige znaju i za vremena kada timu iz Minhena nije bilo sve med i mlijeko. To se pogotovo odnosi na period tranzicije s "Olimpijskog stadiona" na novoizgrađenu "Allianz Arenu".