29. 07. 2016 - 12:42
Ludost ili potreba: Zašto veliki klubovi odlaze u Kinu na pripreme
907
Shares
Ludost ili potreba: Zašto veliki klubovi odlaze u Kinu na pripreme

Šta sve donosi put na Istok

Ludost ili potreba: Zašto veliki klubovi odlaze u Kinu na pripreme

29. 07. 2016 - 12:42
0
Shares

U vremenima kada se veliki klubovi razbacuju milionima, možda iznos od deset miliona eura i ne zvuči toliko bitno, ali kada se ta cifra dovede u vezu sa dvije revijalne utakmice Borussije Dortmund na Dalekom istoku, onda shvatimo koliko daleko je otišao moderan nogomet.

Treneri neće biti posebno zadovoljni. Borussia je preletjela točno 19.734 kilometara, trpjela je ekstremne temperature, nekad i iznad 40 stepeni, jet-lag jer se radi o šest sati vremenske razlike, konstantno je bila pod povećalom brojnih kineskih novinara. Sigurno da je bilo i boljih načina da se ekipa pripremi za izazove u predstojećoj sezoni.

Samo dvije utakmice, pobjeda protiv Manchester Uniteda (4:1) i poraz u lutriji penala od Manchester Cityja. Evonik, kompanija čije ime krasi Borussijin dres, pa i proizvođač opreme Puma, isplatili su masne bonuse za ovakvu uslugu sponzorima. Sa novcem od nagradnog fonda dolazimo do tih deset miliona eura.

Prema navodima njemačkih medija, u Dortmundu se nadaju da će u narednih nekoliko godina samo od sponzora sa Dalekog istoka moći izvući 30.000.000 eura godišnje. Otuda i sljedeće sezone pripreme u Kini.

Učitaj još novosti