05. 06. 2015 - 10:37
Koja zemlja ima najstrastvenije navijače u Evropi
907
Shares
Koja zemlja ima najstrastvenije navijače u Evropi

'Izvještaj o navijačkoj strasti'

Koja zemlja ima najstrastvenije navijače u Evropi

05. 06. 2015 - 10:37
0
Shares

Dok se cijela Europa priprema za finale nogometne Lige prvaka koje će u subotu, 6. juna, odigrati Juventus i Barcelona u Berlinu, novi izvještaj kompanije MasterCard obrađuje jedinstvene i pomalo nevjerojatne razlike među nogometnim navijačima diljem kontinenta. 

Radi se o 'Izvještaj o navijačkoj strasti', studiji strasti više od pet hiljada europskih navijača. 

Neki od rezultata uz nagalasak što je pravi navijač sve spreman napraviti kako bi gledao utakmicu će vas iznenaditi, ali i nasmijati.

Prema spomenutom izvještaju navijači u Italiji (73%) su praznovjerniji po pitanju nogometa od bilo koje druge europske nacije, ispred španskih navijača koji su na drugom mjestu. 

Gotovo polovica (47%) Italijana nosi neki komad odjeće koji im donosi sreću tokom utakmice, njih oko 20% inzistira na tome da sjedi na istom mjestu tokom svake utakmice, a 13% jede ili pije istu hranu ili piće. 

Više od 40% Španaca je također priznalo kako nosi 'sretnu' odjeću, a najmanje praznovjerni navijači u Europi dolaze iz Portugala, gdje samo 23% ima bilo kakvo praznovjerje. Prate ih Švedska (24%) i Holandija (29%).

Za neke je narode nogomet religija koja se živi i diše na dnevnoj razini. To se najviše odnosi na Italijane, kojih je 69% odlučilo propustiti važan obiteljski događaj ne bi li prisustvovalo nogometnom meču. 

Španci nisu daleko, sa 60% navijača koji su odabrali nogomet prije obitelji, dok je Francuska treća sa 52%.

Sve u svemu, istraživanje više od 5.000 ljudi otkrilo je da je značajnih 43% zanemarilo porodične obveze kako bi podržalo svoj tim. 

Ovo je najzastupljenije u dobi od 25 do 34 godine. Portugal je s druge strane drugačiji - tamo je svega 19% priznalo da nogomet vrednuje više od porodice. 

Drugi ključni rezultati istraživanja između ostalog su:

•Više od trećine (35%) navijača je u prošlosti uzimalo bolovanje kako bi prisustvovalo nogometnoj utakmici. Ovo je najizraženije u Italiji, gdje 51.9% nije otišlo na posao da bi gledalo utakmicu
•Španski navijači su najposvećeniji utakmicama u inostranstvu, s 92,8% navijača koji su putovali u inostranstvo kako bi navijali za svoj tim
•Portugalski (63%) i Švedski (51%) navijači su najmanje putovali i uglavnom su odabirali ostati kod kuće
•Engleska (23%) je zamalo pobijedila Španiju (22%) kad je izabrana kao najbolja destinacija za gledanje nogometa u inostranstvu. Italija (12%) i Njemačka (10%) su na trećem i četvrtom mjestu
•Španski navijači najviše troše na utakmice u gostima- prosječno 630 eura po čovjeku. Italijani troše 549 eura po glavi, a Francuzi 484. Ukupno gledano, 345 eura (15%) je prosječna količina novca koju potroši nogometni navijač u instranstvu
•Mađarski navijači (69%) često od utakmica u inostranstvu naprave duže putovanje i ostanu tri ili više dana, dok Portugalci (29%) više vole ostati samo jedan dan

"Izvještaj o navijačkoj strasti" kompanije MasterCard, koja je službeni organizator izbora igračkih maskota za UEFA Ligu prvaka, također je sadržavalo i molbu za navijače iz 11 različitih zemalja da glasuju za najboljeg igrača u historiji ovog takmičenja po njihovom izboru. 

U anketi kompanije MasterCard u kojoj je sudjelovalo više od 5.000 navijača, Lionel Messi je izabran za najboljeg igrača ovog takmičenja s 27% glasova.

Napadač Barcelone se plasirao iznad bivše zvijezde Real Madrida Zinedinea Zidana koji se našao na drugom mjestu (12%), i Cristiana Ronalda koji je bio treći (11%). Brazilski napadač Ronaldo (7%) zauzeo je četvrto mjesto, a David Beckham (4%) peto.

Iznenađuje podatak kako je najveći dio glasova za Messija potekao od grupe navijača starijih od 55 godina (33%), a ne od mlađe generacije. Argentinska zvijezda je pobijedila u anketama kompanije MasterCard u Engleskoj, Njemačkoj, Holandiji, Italiji, Turskoj, Rusiji i Mađarskoj. Zidane je pobijedio u svojoj rodnoj Francuskoj, a Ronaldo u svojem Portugalu.

Istraživanje je također pokazalo da nogometni navijači više vole koristiti kombinaciju kartice i gotovine (40%) kada plaćaju hranu, piće, putovanje i ostale troškove povezane s odlaskom na nogometni meč, od korištenja samo jednog od ta dva načina plaćanja.

mastercard-fpr-infographicupdated020615-2

Michael Ballack, menadžer MasterCard igračkih maskota za finale UEFA Lige prvaka u Berlinu, prokomentarisao je: 

"Nogomet bez navijača ne bi bio isti. Oni su puls igre i njihova ljubav prema nogometu je nevjerojatna. Kada izađete iz tunela, zvučni zid koji navijači kreiraju vas pogodi i daje vam veliki snagu kao igraču. Navijači su neprocjenjivi."

Ann Cairns, predsjednica Odjela za međunarodna tržišta u kompaniji MasterCard, kaže: 

"Nogometni navijači vole svoj tim i gledanje utakmice im puno znači. Napravit će se sve da podrže svoj tim, potrošiti novce na put u inostranstvo, propustiti porodične događaje, nositi odjeću koja donosi sreću i biti praznovjerni. MasterCard pomaže navijačima da se povežu sa svojim strastima povezujući ih s neprocjenjivim iskustvima kao što je finale UEFA Lige prvaka. "Izvještaj o navijačkoj strasti" naglašava da, iako se razlikujemo u načinima na koje podržavamo svoj tim, ljubav koju dijelimo prema ovoj prelijepoj igri može nas ujediniti i stvoriti neprocjenjive trenutke i sjećanja."

Istraživanje "Izvještaj o navijačkoj strasti" provela je tvrtka Censuswide za potrebe kompanije MasterCard.

Ono je uključivalo 5017 ispitanika u 11 europskih zemalja - Engleskoj, Njemačkoj, Španiji, Francuskoj, Holandiji, Italiji, Turskoj, Rusiji, Švedskoj, Portugalu i Mađarskoj.

Učitaj još novosti