08. 11. 2018 - 20:51
Hamiltonu je napokon svejedno, stoga bi mogao biti ranjiv
907
Shares
Hamiltonu je napokon svejedno, stoga bi mogao biti ranjiv

F1

Hamiltonu je napokon svejedno, stoga bi mogao biti ranjiv

Sport.ba
08. 11. 2018 - 20:51
0
Shares

Hamilton je pitanje vozačkog prvaka već riješio. Postao je peterostruki prvak svijeta, a ovog vikenda na Mercedesu je da osigura i konstruktorski naslov, što mu ne bi trebao biti problem s obzirom na značajnu prednost ispred Ferrarija.

hamilton

Poznato je da je Lewis gotovo nepobjediv kad je motiviran, a prilično ranjiv kad je prvenstvo već riješeno. Baš zbog toga ovog vikenda priliku za pobjedu imat će njegov timski kolega Valtteri Bottas, kao i najveći rival Sebastian Vettel, dok će iz drugog plana vrebati Max Verstappen, Daniel Ricciardo i Kimi Raikkonen.

U Sao Paulu utrke Formule 1 održavaju se redovito od 1990. godine, a najuspješniji je bio Michael Schumacher koji je na Interlagosu pobijedio četiri puta. Prije se znalo voziti i u Riju gdje je čak šest puta slavio Alain Prost. Od aktuelnih vozača tri pobjede ima Sebastian Vettel, dvije lokalni junak Felipe Massa, po jednu Kimi Raikkonen i Lewis Hamilton. Zanimljivo, Fernando Alonso ovdje nije trijumfirao nikad, a Hamilton je na pobjedu morao čekati sve do 2016. godine.

Što se same staze tiče, Autodromo Jose Carlos Pace jedna je od onih koje se voze u smjeru obrnutom od kazaljke na satu, a odlikuje je nekoliko iznimno zahtjevnih zavoja. Prvi dvostruki možda je i najveći izazov, jer se u njega ulazi s velikom brzinom nakon startno ciljne ravnine i nije ga lako precizno pogoditi.

interlagos1

Nakon još jednog ravnog dijela slijede zavoji 4 i 5 koju su se u prošlosti pokazali kao mjesto na kojima najhrabriji mogu pretjecati, a nakon njih se ulazi u središnji kompleks sporih zavoja u kojima treba ostati strpljiv. Završni zavoj broj 12 jednako je težak kao i prvi, a pogreška ne samo što će upropastiti potencijalni napad na iznimno dugoj startno-ciljnoj ravnini, već i omogućiti laki prolazak vozaču koji vas slijedi. Dakle, pred vozačima je relativno kratak, ali zahtjevan krug dugačak 4.3 kilometra, a DRS zone nalaze se na startno-ciljnoj ravnini te uoči četvrtog zavoja.

Sjećamo se potopa 2016. godine i impresivnih majstorija po kiši Maxa Verstappena, a vremenska prognoza kaže da postoji mogućnost sličnih uvjeta i na kvalifikacijama i na utrci. Vozači će na raspolaganju imati supermekane, mekane i srednje tvrde gume i nadajmo se da će, što zbog uvjeta ili potrošnje, morati u boks više nego samo jednom.

(Sport.ba)

Učitaj još novosti